6 Secrete din spatele bucătăriei AromaZen

26 Nov 2018 fara comentarii AromaZen Categories InformatiiTags , , , , ,

6 Secrete din spatele bucătăriei AromaZen

După cum bine știi, noi suntem adepții dietei franceze Montignac și dorim să îți dezvăluim câteva secrete prețioase despre arta de a mânca sănătos. De regulă, o dietă recomandată de nutriționiști este una personalizată dar astăzi îți prezentăm câteva sfaturi generale, pe care să le urmezi în dieta ta zilnică. Dorința de a slăbi trebuie împuternicită cu acțiunile de riguare, așadar pregățește-te spiritual să te ajuți cu fapte, nu doar gânduri! Pentru o dietă de slăbire personalizată, te invităm să ne contactezi și să devii unul din zecii de clienți abonați la dietele noastre full de slăbire și menținere a greutății.

Câteva priviri în spatele bucătăriei AromaZen:

  1. Diminuează cât mai mult consumul de făinoase și alimente grase, în special cele de origine animală: unt, smântână, brânză grasă, carne roșie. Ce să mai pomenim de îndulcitori, aditivi alimentari și conservanți, margarină, sosuri și produse din carne procesate, toate aceste trebuie excluse!
  2. Diminuează sau elimină băuturile îndulcite carbogazoase. Este crucial să înțelegi, pentru sănătatea ta, la fel ca la punctul 1, faptul că sunt extrem de dăunătoare pentru sănătate. Meditează câteva momente și încearcă să îți schimbi gândirea, este vorba de un gust artificial de care ți-e poftă și nu de sucul de portocale sau alte fructe. Alege o apă plată în loc de cola.
  3. Diminuează drastic zaharurile și carbohidrații simpli, foarte rafinați industrial. Om bun, aceștia au ca efect creșterea nivelului insulinei care favorizeaza creșterea țesuturilor adipoase ale organismului. Mănâncă câte două pătrățele de ciocolată neagră (recomandăm cea cu peste 80% cacao). Pune miere sau sirop de arțar în cafeaua de dimineață sau în ceas. Scoate zahărul alb din lista de cumpărături, la fel și prăjiturile sau biscuiții ale căror etichetă te poate alarma la rubrica zahăr.
  4. Înlocuiește pâinea albă cu cea integrală, graham, de secară sau neagră. Vei fi uimit de bogația de alternative delicioase și mult mai sănătoase!
  5. Înlocuiește prăjelile cu copturile, grătarele sau fierberea mâncării!
  6.  Alege alimente cu indice glicemic redus care țin de foame: leguminoase, fructe cu IG mic, fasole albă, fasole verde, spanac, linte. Mănâncă cât mai diversificat la capitolul legume și fructe și alege un prânz sau o cină cu legume și carne și niciodată nu mai combina cartofii sau orezul cu carnea!

Dieta cu Montignac

O idee principală a dietei Montignac este bazată pe modul cum se combină alimentele. Astfel, se combină alimentele din grupa A – carnea (fiartă sau la grătar), ouăle, peștele, brânza de vaci degresată, sau alte lactate, cu grupa B – legumele fără amidon. Niciodată nu se combină alimentele din grupa A cu cele din grupa C – cereale, cartofi, orez, paste, sau porumb. Alimentele din grupa B (legumele cu excepția cartofilor) se pot combina cu orice altceva.

Sperăm că acest articol vine în ajutorul tău și suntem nerăbdători să ascultăm păreri sau comentarii! Te invităm să te gândești profund asupra felului în care tratezi alimentația ta și a familei tale, suntem aici să te ajutăm să trăiești sănătos și să mănânci delicios!

Sursă informații: www.romedic.ro