Plata si livrare

Cum ajunge comanda la mine?

Prin sistemul nostru de distributie – un coleg de-al nostru, agent de livrari va aduce comanda la usa ta.

Livrarile le facem in doua moduri:

  • Fie in fiecare zi de Luni pana Vineri in intervalul recomandat 8:00 – 10:00  (puteti de asemenea opta si pentru alt interval orar, programul nostru de livrare fiind Lu-Vi intre 8:00 si 15:00)
  • Fie odata la doua zile – Luni primesti si meniul pentru Marti, Miercuri primesti meniul si pentru Joi iar Vineri primesti meniul si pentru Sambata si Duminica.
  • Sau varianta de preluare personala incepand cu ora 8:00 – aici iti oferim si un discount de 5% la abonamentul de 30/90 de zile.

Am mai multe adrese de livare. Cum se procedeaza in acest caz? 

In momentul in care faci abonamentul la noi, ne furnizezi toate adresele de livrare. Daca stii foarte sigur cum ai programul, atunci ne poti spune de la inceput sa putem nota pe comanda ta.

De exemplu:

  • Lu – Mi  – Vi – Copou, Str Sararie,
  • Ma – Joi Bvd Independentei

Daca nu stii exact unde vei fi, atunci ne poti anunta printr-un mesaj cel tarziu cu o zi inaintea livrarii, ora critica fiind 07:00 din ziua livrarii.

Deoarece avem agenti  livratori pe zone, este esential sa stim cui sa predam comanda.

Daca se intampla sa nu va gaseasca la adresa, meniul va putea fi preluat de la sediul nostru pana in ora 15:00 sau contracost mai putem face o livrare la adresa ta. Daca nu ne contactati pana in ora 15:00, meniul se considera pierdut.

Plec in concediu, pot opri livrarea meniurilor? 

Abonamentul are o valabilitatea dubla, ceea ce inseamna ca poate fi oprit si reluat cand doresti.. Singura conditie este sa ne anunti inaintea livrarii  cu minim 48h.

De exemplu. Daca pleci in weekend si nu doresti meniul pentru Vineri, Sambata si Duminica, este suficient sa ne trimiti un mesaj pe nr 0753 599 035 pana Miercuri La ora 12:00

Cea mai sigura metoda este sa ne anuni cat de devreme stii, deoarece vom avea noi grija sa nu iti trimitem meniurile pentru ziua/zilele respective.

Plecare neprevazuta, cum procedez? 

Daca nu te-ai incadrat in termenul de minim 48h pentru a ne anunta oprirea meniurilor, atunci acele meniuri (pentru o zi, doua sau trei in cazul weekendului) se considera consumate astfel ca ne poti furniza o alta adresa sa le trimitem cuiva drag tie.

Cum pot achita?

Avem disponibila plata:

  • Cash sau card (trimitem pos-ul) la livrare. In momentul in care agentul de livrari ajunge la dvs pentru a va preda coletul, achitati valoarea inscrisa pe bonul fiscal prin metoda anuntata in timpul plasarii comenzii.
  • Plata prin OP – Ordin de plata. Va trimitem datele bancare iar dvs puteti face plata din aplicatia mobila sau prin depunere la ghiseu in termen de 24h de la achizitionarea abonamentului
  • Plata online cu cardul –  in momentul in care plasati comanda, selectati metoda de plata online prin intermediul platformei euplatesc.ro
Shopping Cart
Scroll to Top