Program: L-V, 08:00 - 15:00 | Tel.: 0753 599 035

Abonament slabire

Abonament slabire

Vrei să slăbești sănătos și corect dar NU AI TIMP să cauți rețete, să MERGI LA CUMPĂRĂTURI, să GĂTEȘTI și să nu mai vorbim de vasele murdare și curățenia de după… Cu AromaZen ai găsit soluția <3 Meniul poate fi schimbat în funcţie de preferinţele culinare (vegetarian/de post) şi/sau alergii alimentare, ţinând cont bineînteles de principiile după care ne ghidăm.

  • Abonament 30 zile : 1580 lei
  • Abonament 90 zile : 4740 lei
  • Actualizare zilnica a meniului pe site
  • Discount 10% la plata integrala*
*Sfecla - Iată care sunt cele mai importante efecte pozitive pe care le are asupra sănătății: Luptă împotriva anemiei, protejează ficatul, ţine inima sănătoasă, creşte rezistenţa la efort, stimulează creierul şi combate depresia
*Drojdia de bere inactivă este numită „proteina vegetarienilor”, deoarece este o sursă bogată de proteine complete, având peste 55% proteină de calitatate. Cu un continut de 18 amino-acizi, fulgii de drojdie intră în categoria proteinelor complexe şi pe lângă acestea, conţin şi 15 minerale.Unul dintre beneficiile fulgilor de drojdie ar fi conţinutul mare de vitamine B, care ajută la menţinerea unui nivel echilibrat de stres, prevenţia cancerului de pancreas, asigurând şi o piele sănătoasă.
*Orice tip de iaurt este o sursă bogată de fosfor, calciu şi vitamina D. Tocmai de aceea, consumarea lui ne ajută să prevenim sau, dacă deja suntem bolnavi, să tratăm o afecţiune greu de stăpânit după o anumită vârsta, osteoporoza. Consumul de iaurt îmbunătăţeşte imunitatea organismului, scade nivelul de colesterol şi tensiunea arterială, previne infecţiile şi ajută la pierderea în greutate.
*Fructele de avocado sunt o sursă bogată de acizi graşi esenţiali, însă beneficiile pe care ele le prezintă pentru sănătate izvorasc din numeroase alte proprietăţi nutriţionale importante. Ajută la creşterea nivelului de colesterol bun in organism si la reducerea celui rău, reglează nivelul de glicemie şi controlează diabetul, întârzie procesul de îmbătrânire a organismului, prin antioxidanţii din compoziţie care întăresc sistemul imunitar, protejează celulele şi echilibrează funcţiile sistemului nervos, înfrumuseţează pielea şi părul, conferindu-le strălucire şi vitalitate.
*Boabele de fasole roșie sunt rafinării concentrate de molibden, un mineral mai puţin cunoscut, dar necesar pentru fabricarea enzimelor cu rol în detoxifierea organismului. În plus, fasolea roşie mereu s-a bucurat de review-uri pozitive datorită conţinutului generos de fibre şi antioxidanţi, proteine, glucide, fier, potasiu, seleniu şi calciu.
* Puțini cunosc faptul că semințele de susan au un conținut nutrițional impresionant, fiind bogate în minerale, vitamine, fibre, grăsimi de bună calitate și acizi grași omega, în proteine și substanțe active cu puternic rol antioxidant.
*Lintea câştigă din nou teren în bucătăria europeană, ca urmare a interesului crescând acordat de consumatori alimentaţiei sănătoase. Lintea este o sursă importantă de antioxidanţi, iar alături de minerale, lintea se mai remarcă şi prin conţinutul important de vitamine, în special de vitamine din grupul B. Dintre acestea, vitamina B9, cunoscută şi sub numele de acid folic, joacă un rol major în producerea materialului genetic de tip ADN şi ARN, în buna funcţionare a sistemului nervos şi a sistemului imunitar. Acidul folic este indispensabil femeilor însărcinate, pentru că ajută la dezvoltarea sănătoasă a fătului.
*Toată lumea ştie că orezul este un aliment extrem de benefic pentru sănătatea noastră, acesta neconţinând grăsimi nocive, sare sau colesterol. Lipsa acestora ajută la reducerea obezităţii şi dă o stare generală de bine organismului nostru. Mai mult decât atât, bogat în minerale, vitamine şi alte componente organice, fiecare porţie de orez este practic, o porţie de energie.
*Consumul de smochine îmbunătăţeşte digestia, încetineşte procesele îmbătrânirii, menţine tensiunea arterială în parametri normali, conțin o bogăție de antioxidanți puternici, ceea ce te ajută să-ți păstrezi pielea netedă și tânără, sunt o sursă bogată în calciu și mangan, două minerale care sunt esențiale pentru menținerea și întărirea sănătății oaselor.
*Pe lângă vitamina C, kiwi conţine şi alţi antioxidanţi, cum ar fi vitamina E şi polifenolii care îmbunătăţesc elasticitatea pielii şi încetinesc procesul de îmbătrânire. Tot datorită actiunii sale antioxidante, kiwi luptă împotriva acţiunii radicalilor liberi, substanţe care accelerează îmbătrânirea pielii
*Seminţele de chia sunt o sursă naturală de energie, ajută la formarea masei musculare şi asigură o talie de viespe. Sunt pline de fibre si pe lângă faptul că sunt foarte uşor de digerat, te ajută să păstrezi senzaţie de saţietate mult timp şi îţi reglează apetitul.
*Grapefruit-ul alături de o dietă adecvată îti accelerează metabolismul, ajutându-te astfel să slăbeşti. Are rolul de a arde grăsimile în mod natural, de a curăţa ficatul şi ajută la scăderea colesterolului, este plin de vitamine şi întăreşte sistemul imunitar.
*Foarte iubite de atleti, portocalele sunt uşor digerabile şi oferă o “explozie” de energie. Nutriţioniştii chiar recomandă una-doua portocale pe zi pentru a te bucura de energie întreaga zi. Portocalele nu-ţi oferă numai energie. Ele au şi alte beneficii pentru starea de sănătate printre care regăsim protejarea pielii, alcalinizarea organismului, conţine zaharuri simple ceea ce înseamnă că nu va ridica indicele glicemic, reglează tensiunea arterială şi reduc colesterolul.
*Spirulina regenerează prin bogatul său conţinut în nutrienţi naturali, compensează deficienţele datorate dietei zilnice, este o sursă valoroasă de aminoacizi esenţiali, necesari dezvoltării organismului.De asemenea, spirulina este suplimentul ideal pentru regimurile lacto-vegetariene, proteinele uşor asimilabile asigurând tot necesarul de aminoacizi esenţiali.Consumul de spirulină ajută la reducerea greutăţii corporale şi combate obezitatea.În acelaşi tmp, spirulina fortifică, creşte rezistenţa şi stimulează sistemul de apărare al organismului , încetineşte creşterea şi înmulţirea bacteriilor, având efect bactericid, bacteriostatic, asigură profilaxia bolilor infecţioase, detoxifică, accelerează procesul natural de purificare şi eliminare a toxinelor.
*Banana este un super-aliment bogat în substanţe nutritive, dar şi cu multe proprietăţi terapeutice. Aceste fructe sunt arhicunoscute pentru îmbunătățirea stării de dispoziție și reducerea stresului datorită proprietăților calmante și relaxante pentru creier. Acest aspect se datorează faptului că dețin adevărate zăcăminte de vitamina B6 și potasiu.
*Broccoli – câteva din beneficiile consumului de broccoli – menţine sănătatea oaselor, reglează tensiunea arterial, asigura buna funcţionare a sistemului nervos, întăreşte sistemul imunitar, favorizează pierderea kilogramelor şi asigură sănătate inimii <3
*Nectarinele – sunt sarace în calorii, reglează activitatea ficatului , au effect antirid iar fibrele conţinute de aceste fructe sunt foarte bine tolerate de sistemul digestiv.
*Kiwi - Pe lângă vitamina C, kiwi conţine şi alţi antioxidanţi, cum ar fi vitamina E şi polifenolii care îmbunătăţesc elasticitatea pielii şi încetinesc procesul de îmbătrânire. Tot datorită acţiunii sale antioxidante, kiwi lupta împotriva acţunii radicalilor liberi, substanţe care accelerează îmbătrânirea pielii.
*Merele sunt bogate în fibre, vitamina B, C, E, si potasiu. In principal, 85% din continutul unui mar este apa. Merele combat anxietatea si dimuneaza nivelul de colesterol din sange. Ca sa profiti din plin de beneficiile unui mar este indicat sa-l consumi cu coaja.
* Curmalele conţin vitaminele A si K, vitamine ce protejează ochii, menţine pielea tânără şi chiar protejează plămânii şi gura. Fibrele alimentare din curmale, ajută la prevenirea colesterolului rău. Conţinutul de fier, determină echilibrul de oxigen în sânge. Potasiu, ajută la controlul ritmului cardiac şi a tensiunii arteriale.
*Broccoli – câteva din beneficiile consumului de broccoli – menţine sănătatea oaselor, reglează tensiunea arterial, asigura buna funcţionare a sistemului nervos, întăreşte sistemul imunitar, favorizează pierderea kilogramelor şi asigură sănătate inimii <3
*Datorită conţinutului mare de fibre, ţelina este alimental ideal pentru persoanele care vor să slăbească. Câteva din beneficiile ţelinei: scade colesterolul negativ, reduce presiunea arterial, întăreşte sistemul imunitar şi ajută la slăbit.
C – Supă cremă de năut *Năutul este o sursă excelentă de fibre, vitamine, proteine şi minerale. Extrem de gustos şi cu un conţinut bogat de proteine, năutul poate înlocui cu succes carnea şi are zero colesterol. De asemenea, are numeroase proprietăţi „minune”, cum ar fi controlul poftei de mâncare, ține sub control tensiunea arterială, ajută la scăderea cantității totale de colesterol din sânge.
*Mazărea - Sursă bogată de vitamina K, vitamină responsabilă de activarea calciului în organism, ajută la întărirea oaselor. Totodată, conţine şi numeroase vitamine din complexul B (B1, B2, B3, B6, B9), rolul acestora fiind de a regla nivelul de carbohidraţi, lipide şi proteine din organism. În plus, mazărea abundă de minerale, printre care se numără fierul, magneziul, potasiul, cuprul şi sodiul, dar şi de vitamina A şi C, putând fi considerată o adevărată bombă de vitamine şi minerale benefice organismului. Beneficii – îmbunătăţeşte sănătatea ochilor, reduce riscul de boli cardiovasculare, combate oboseala cronică şi reglează digestia.
*Miere cu mix de seminţe - un cocktail natural care vă oferă o sursă bogată de minerale. Seminţele nu ar trebui să lipsească din alimentaţia noastră zilnică datorită conţinutului lor de magneziu, seleniu, calciu. -seminţele de floarea-soarelui- o importantă sursă de vitamina E, B1, B5, magneziu, seleniu şi fosfor, - seminţele de dovleac foarte bogate în magneziu sunt recomandate împotriva paraziţilor intestinali, - seminţele de susan au un conţinut bogat în Cupru, Mangan, Magneziu şi Calciu
*Orez basmati - Toată lumea ştie că orezul este un aliment extrem de benefic pentru sănătatea noastră, acesta neconţinând grăsimi nocive, sare sau colesterol. Lipsa acestora ajută la reducerea obezităţii şi dă o stare generală de bine organismului nostru. Mai mult decât atât, bogat în minerale, vitamine şi alte componente organice, fiecare porţie de orez este practic, o porţie de energie.
*Câteva din beneficiile surprinzătoare ale consumului de roşii – menţin sănătatea pielii, întăresc oasele, reglează nivelul glicemiei în sânge, menţin sănătatea părului iar prin cantitatea mare de fibre şi apă, roşiile ajută la pierderea în greutate. Ele induc rapid senzaţia de saţietate, îmbunătăţesc digestia contribuind la detoxifierea organismului <3
*Consumul de spirulină ajută la reducerea greutăţii corporale şi combate obezitatea.În acelaşi timp, spirulina fortifică, creşte rezistenţa şi stimulează sistemul de apărare al organismului , încetineşte creşterea şi înmulţirea bacteriilor, având efect bactericid
*Mix de seminţe - un cocktail natural care vă oferă o sursă bogată de minerale. Seminţele nu ar trebui să lipsească din alimentaţia noastră zilnică datorită conţinutului lor de magneziu, seleniu, calciu.
*Alunele contin un miez bogat in vitaminele A, B, C si E precum si in calciu, fier, fosfor si potasiu. In plus, alunele au un continut scazut de colesterol si sodiu. Constituie un aliment foarte hranitor datorita continutului mare de proteine, uleiuri, vitamine si saruri minerale.
*Seminţele de cânepă sunt un aliment ideal pentru vegetarieni. Proteina din cânepă conţine toţi cei 21 de aminoacizi cunoscuţi, inclusiv cei 8 aminoacizi esenţiali pe care organismul uman adult nu îi poate produce (leucina, lizina, metionina, fenilalanina, triptofanul, valina şi treonina).
*Orice tip de iaurt este o sursă bogată de fosfor, calciu şi vitamina D. Consumul de iaurt îmbunătăţeşte imunitatea organismului, scade nivelul de colesterol şi tensiunea arterială, previne infecţiile şi ajută la pierderea în greutate
*Nectarinele – sunt sarace în calorii, reglează activitatea ficatului , au effect antirid iar fibrele conţinute de aceste fructe sunt foarte bine tolerate de sistemul digestive.
*Măslinele negre sunt bogate în acizi grași și antioxidanți care hrănesc, hidratează și protejează pielea și părul. Tocmai din acest motiv, uleiul de măsline este inclus în numeroase tratamente de înfrumusețare și este considerat un agent nutritiv și hidratant excelent.
*Merele sunt bogate în fibre, vitamina B, C, E și potasiu, în principal, 85% din conținutul unui mar este apă. Merele combat anxietatea și dimunează nivelul de colesterol din sânge. Ca să profiți din plin de beneficiile unui măr este indicat să-l consumi cu coajă.
*Varza roșie – proteinele și aminoacizii pe care aceasta îi conține acționează ca un filtru pentru rinichi.
*Ovăzul constituie opţiunea cea mai sănătoasă pentru un mic dejun perfect. Câteva din beneficiile consumului de ovăz-reduce nivelul de colesterol , întăreşte sistemul imunitar, protejează inima, reglează nivelul de zahăr din sânge, ajută la controlul greutăţii corporale
*Năutul este o sursă excelentă de fibre, vitamine, proteine şi minerale. Extrem de gustos şi cu un conţinut bogat de proteine, năutul poate înlocui cu succes carnea şi are zero colesterol. De asemenea, are numeroase proprietăţi „minune”, cum ar fi controlul poftei de mâncare, ține sub control tensiunea arterială, ajută la scăderea cantității totale de colesterol din sânge.
*Brânza de capră este excelentă pentru cura de slăbire dar și pentru vegetarieni -un aliment anticancerigen, anti-anemie și excelent pentru sănătatea oaselor
*Quinoa are un conţinut de proteine mult mai bogat decât orice alte cereale sau seminţe şi oferă o proteină completă, mai exact, conţine toţi aminoacizii esenţiali pe care corpurile noastre nu le pot obţine singure. Este de asemenea o sursă excelentă de calciu şi este bogată în lizină, vitaminele B şi fiel. În plus, seminţele sunt uşor de digerat şi fără gluten.
*Consumul de smochine îmbunătăţeşte digestia, încetineşte procesele îmbătrânirii, menţine tensiunea arterială în parametri normali, conțin o bogăție de antioxidanți puternici, ceea ce te ajută să-ți păstrezi pielea netedă și tânără, sunt o sursă bogată în calciu și mangan, două minerale care sunt esențiale pentru menținerea și întărirea sănătății oaselor.

Ce spun clientii nostri

Simona Parlea
Simona Parlea

Buna seara. As vrea sa va imparatsesc si experienta mea cu AromaZen. Cu o săptămână in urma am sunat la nr de telefon afisat pe pagină si am discutat cu o doamnă/domnișoară , ff drăguță, legat de un program de reducere a greutatii. Fiind chiar înainte de minivacanta de 1 mai am decis impreuna sa incep programul din data de 2 mai. Dupa cum am stabilit impreuna, miercuri dimineata s-a prezentat la usa un domn cu meniul pt o zi întreagă. Pana acum , tot ce am consumat a fost ff ok. Se tine cont si de ce anume nu iti place sa consumi , in așa fel încât să poti consuma cu plăcere meniul. Foarte sincer va spun ca sunt extrem de surprinsă: sunt 4 zile de dieta dupa programul celor de la AromaZen si eu am un minus de 1, 700 kg. Nu ma așteptam. RECOMAND, RECOMAND SI IAR RECOMAND

Castor Basileus Lăpușneanu
Castor Basileus Lăpușneanu

Nu vreau sa par ca incerc sa le fac reclama sau cine stie altceva...vreau doar sa spun ca Oana Maftei si "Aroma Zen" mi-au schimbat viata in bine; am reusit sa slabesc foarte mult (cu toate ca mai incercasem si alte metode) mancand sanatos si ordonat, din produsele lor. Daca cineva doreste, ii pot trimite o poza la tabelul (scris de mine cu propria mana) ce contine toate informatiile despre planul Montignac tinut si efectele sale asupra greutatii mele corporale, o sa ramaneti uimiti de rezultate; eu am ramas, dupa o luna de zile pot purta haine ce nu le mai foloseam de 3 ani de zile. 🙂 Nu am nici un motiv de plangere la adresa serviciilor sau a produselor, ba dimpotriva. Recomand din suflet cu cea mai mare sinceritate!

Program Livrari: Luni - Vineri intre ore 8:00-15:00 - livrarea comenzilor se va face a doua zi, la ora specificata de dvs. Mulțumim pentru înțelegere! Inchide