Cum să respectăm mesele principale ale zilei?

Cum să respectăm mesele principale ale zilei?

08 Nov 2018 fara comentarii AromaZen Categories InformatiiTags , , ,

Cum să respectăm mesele principale ale zilei? – Știi deja că este benefic să consumi mese regulate pentru a-ți asigura ție și / sau familiei, energia necesară unei zile de școală / muncă. Mai știi și că frecventarea restaurantelor cântărește greu în bugetul lunar, mai ales dacă calitatea alimentelor și a modului de preparare pot fi puse sub semnul îngrijorării.

Dar când să găsești timp pentru a gândi 3 feluri de mâncare zilnice? De unde să alegi produse naturale și proaspete? Cum să pregătești meniuri optime și diversificate? La prima vedere, toate acestea cuprind:

  • drumul inițiatic / mersul la cumpărături;
  • căutarea printre raioane și rafturi și nădejdea că vei găsi ce îți trebuie;
  • statul la coadă pentru a plăti;
  • testarea răbdării din cauza traficului perpetuu;
  • gătirea propriu-zisă a felurilor de mâncare;
  • menținerea speranței că totul va ieși precum în rețeta aleasă (fără a pomeni transformarea bucătăriei într-un spațiu de joacă pentru acei adulți curajoși);
  • strângerea mesei cu nerăbdare etc.

Fără griji, AromaZen este mereu pregătită cu feluri de mâncare delicioase și livrate rapid acasă sau la birou!

Micul dejun

A lua micul – dejun este ca și cum ai realimenta mașina înainte de o călătorie lungă. Fără combustibil, nu vei merge prea departe. Proporția ideală diferă în funcție de kilogramele și vârsta ta, de mediul în care trăiești și sezon, de stilul de viață și de preferințele tale culinare. Organismul obține energie din carbohidrați, proteine ​​și grăsimi din surse animale sau vegetale. Câteva idei pentru micul dejun: ou fiert, pâine wassa şi salată de crudităţi (roşii, castraveţi, ardei etc.) sau un bol cu iaurt, fulgi de ovăz şi fructe proaspete.

Pranz

Un prânz echilibrat este esențial pentru a-ți menține capacitatea de concentrare pentru restul zilei și a preveni stările de oboseală. Se pot consuma carbohidraţi, de preferat integrali (pâine integrală, paste integrale, orez integral). Lucrurile sunt mai complexe în privința carbohidraților. Elementul de care se ține cont este indicele glicemic al alimentelor.  Acesta inseamna încărcătura de zahăr pe care o are un aliment și cantitatea de insulină care se secretă de către pancreas atunci când mănânci acel aliment. Prânzul este momentul optim pentru consumul de carne albă, slabă (pui, curcan, peşte) chiar şi vită, alături de legume sau orez, precum şi supe sau ciorbe.

Cina

Cina este specifică unei mese de seară mai ușoară, luată cu cel puţin 2-3 ore înainte de somn. Acest lucru se intampla din cauza faptului că alimentele trebuie să fie digerate până când intervine odihna de noapte. Se pot consuma legume fierte sau crude, carne ușoară, produse lactate şi este indicat să eviți carbohidraţii rafinaţi (dulciuri, prăjituri, produse de patiserie). Acest lucru se datorează faptului că seara nu mai ai nevoie de energia eliberată rapid de aceşti carbohidraţi iar organismul trebuie pregătit pentru repaos şi un somn liniștit.

Suntem siguri că aceste informații vin în ajutorul tău atunci când îți încrețești fruntea cu gândul la mâncare sănătoasă, variată și gustoasă! Te invităm să răsfoiești meniul AromaZen unde vei descoperi numeroase feluri de mâncare gândite chibzuit și gătite cu suflet, la un click și un telefon distanță!

Surse informare: www.romedic.ro, www.kisspng.com